utorok 2. októbra 2007

7 komentárov:

emusik povedal(a)...

kika jediny komu sa loobi emo je feda,, nigdo nepowedal ze tato stranka mosi byt len o nas lebo mimochodom som ju zalozila JA a svet je plny smutnych veci a mali by sme o nich vediet taqze preco ich sem nedat???a ete 1 vec,, na com testuje svoje vyrobky avon??garnier??a ine znacky ked nie na zvieratkach??o tomto mozes aj ty porozmyslat

kikusocka povedal(a)...

No tak prepac....akoze je to videt...xcete ma dostat von z tbg...OK....zalozte si spolok ochranarov zvierat prestante sa malovat obliekat sprchovat a jest a budte proti chemickmu testovaniu zvierat ale to ze si moj prispevok..moje vyjadrenie nazoru vymazala sa mi zda trosicku dost pod uroven a kedze si tuto stranku zalozila TY tak si na nu aj TY chodievaj...ma tu us neuvidis

Romanka povedal(a)...

kika nevyhrazaj sa prosim ta.... saq prosiim takyto nazor su podla mna pod tvoju uroven a ked si myslis ze ta niekto che vysachovat... myslis ze kazdeho bavi sa len s niekim hadat alebo co... nechcem byt proti tebe ale... o tom emo.. taq jaq sa tebe loobi hiphop taq sa niekomu moze loobit emo je to kazdeho vola co si zvoli... o tom testovani.. newiem newiem.. ale ked som doniesla ten zoznam testovanych vyrobkov taq si velmi hovorila ze to je hrozne taq tu teraz nehowor... toto sa mi zda az moc huste... nemusis sem chodit ked nechces... ale powedz mi ako ma vyzerat tato stranka podla teba ... blogy su o tom ze tam kazdy pise co chce a ak sa niekomu ten blog nepaci taq tam nebude chodit... saq to je normalne ze kazdy ma iny nazor

kikusocka povedal(a)...

Ok....berem ze sa vam lubi emo...ale to ze mne sa lubi hiphhop neni argument pretoze ja ho sem nedavam...nechala som vam priestor aby ste sa prejavili lenze mna to dost sklamalo...wes ema a nwm do este mi povie ale vet emo sa paci len fedi a mne nie no taq ale preco je o nom potom cely blog?pozri uz len jedina anketa jaqa je tu je paci sa ti emo??? mne NIE!!! aspon na vas nie...

Romanka povedal(a)...

o emo je tu jedne clanok a potom ta krpata anketa.. taq prosim ta nehowor ze CELA stranka... a powedala si uz sem nebudes chodievat aq si stoj za svojim

kikusocka povedal(a)...

Baby sorry faqt moc....ja wem ze mi teraz dost zajebavalo...mohli by ste mi pliz odpustit?????mne to us doslo jaq som sa spravala (jak pica) a xcela by som aby bolo setko tak jak predtym...ok??

Anonymný povedal(a)...

ftipnee